Sunday, September 5, 2010

Birthday Cupcakes


Hi... Lama juga saya tak update blog ini.. bukannya tiada aktiviti, tetapi sibuk sikit untuk menyiapkan tempahan kuih hari raya... kuih ape? ala... seperti yg saya catatkan di dalam blog yg terdahulu, Pineapple Tart, Makmur cookies, Mix Nuts Chocolate Chips Cookies dan yang terkini, Suji Cookies... Alhamdullillah syukur, rezeki bulan Ramadhan.. Insyallah, Al-Qudree's Precious Delight akan mengeluarkan lebih banyak lagi pilihan kuih-muih hari raya di masa akan datang....









Tapi, dalam kesibukan menyiapkan tempahan itu, sempat juga saya mengambil tempahan Birthday Cupcakes.. Kali ini tempahan di buat oleh kawan adik saya, Mied dari Wangsa Maju.  Beliau menempah bersempena dengan Birthday Ibunya.. dengan ucapan di atas kek "Happy Birthday Ibu, love you so much"... Saya harap anda suka dengan decoration dan cupcakes tersebut ya... Saya doakan Ibu anda panjang umur dan gembira selalu...



Terima kasih Mied...

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails