Wednesday, February 16, 2011

Terima Kasih Daun Keladi....

Hi semua.  Bertemu lagi kita di area blog ini. Wah agak lama juga saya tidak menulis di laman blog saya ini ya... Saya ingin mengucapkan terima kasih kepada blogger-blogger yang sudi singgah ke laman blog saya ini..  Terima kasih kerana sudi menulis di chat box saya...

Di kesempatan ini juga, saya ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada pelanggan-pelanggan Al-Qudree's Precious Delight atas tempahan biskut-biskut APD's Pineapple Tart, APD's 'Makmur' Cookies, APD's Mix Nuts Chocolate Chip Cookies, APD's Sughee Cookies dan APD's Fruitcake Supernova...  sempena Hari Raya Aidilfitri yang lalu. Terima kasih diucapkan kepada Haizah dari Singapura, Azlina dari Hulu Langat dan Aishah dari Shah Alam kerana membuat repeat order semasa Hari Raya Aidil Adha.

... Dan tidak lupa juga kepada mereka yang menempah cupcakes buttercream, cupcakes fondant, cupcakes royal icing dan juga wedding cakes... jutaan terima kasih diucapkan.. - Mahizan, Yana, Zie dan Fieda, terima kasih atas sokongan anda.. 
p.s. ramai yang memilih merah jambu dan purple sebagai warna tema...

16pcs Vanila Butter cupcakes with Royal Icing frosting

Chocolate Moist cupcakes with buttercream frosting

Chocolate Moist cupcakes with buttercream frosting

Strawberry filling cupcakes with buttercream frosting

Vanila Butter cupcake with buttercream frosting

APD's Fruitcake Supernova


Kepada sesiapa yang pernah cuba berhubung dengan saya sebelum ini, atau  pernah menulis di chat box blog saya tetapi tidak mendapat reply dari saya, saya memohon maaf kerana tidak sempat membalas pertanyaan anda atas sebab-sebab yang tidak dapat dielakkan .  Saya berharap perkara ini tidak berulang lagi di masa akan datang.  Anda boleh berhubung dengan saya dengan menghantar e-mel  ke : preciousdelight915@gmail.com / huda.alqudree@gmail.com / huda_alqudree@yahoo.com.

Hingga bertemu lagi dan nantikan entry terbaru dari saya...

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails